Allereerst maak ik graag van de gelegenheid gebruik om u en de uwen, mede namens al mijn collega’s, een zeer goed 2019 te wensen! Zonder juridische problemen van welke aard dan ook. Maar mocht u daarmee onverhoopt toch te maken krijgen, dan bent u ook in 2019 daarvoor bij ons aan het goede adres!

Het begin van een nieuw jaar en het einde van de (school)zomervakantie zijn steevast momenten waarop het aantal echtscheidingszaken bij ons op kantoor extra toeneemt.

 

Mocht u op zoek zijn naar een mediator, bijvoorbeeld in verband met een echtscheiding of arbeidsrechtelijk conflict, weet dan dat wij in de persoon van Mr Marino Vossen een zeer ervaren advocaat/mediator in huis hebben. Ook aangaande andere rechtsgeschillen kan mediation een geschikt middel zijn om in der minne tot een oplossing te komen.
Onze mediationpraktijk is overigens sowieso groeiende, nu ook mijn collega Mr Richard
van den Brink op korte termijn de mediation opleiding zal afronden, waarbij hij zich in het bijzonder richt op geschillenbeslechting in arbeidsgeschillen. Dit alles om u nog meer van dienst te kunnen zijn.

En lukt het onverhoopt niet om buiten rechte, al dan niet via mediation, tot een vergelijk te komen, dan zullen wij ook in 2019 uiteraard voor u door middel van een gerechtelijke procedure ten strijde trekken. Voorkomen is echter beter dan genezen, dus ook in geval van een dreigend of sluimerend conflict, kan ons advies op diverse rechtsgebieden waardevol zijn.

Kwalitatief hoogstaande, maar betaalbare rechtsbijstand voor zowel particulieren als ondernemingen, is iets wat u ook in 2019 sowieso van ons mag verwachten. Onze service wordt door onze klanten al als goed beoordeeld en daar zijn wij zeer eerlijk gezegd trots op. Wij hebben in 2019 als goede voornemen, hetgeen wat ons betreft niet bij een voornemen zal blijven, om nog meer service te verlenen, bijvoorbeeld door desgewenst nog meer ook buiten de gebruikelijk kantooruren voor u beschikbaar te zijn.

Net voor de kerstperiode meldde zich een nieuwe klant, zijnde een ondernemer, die hevig geëmotioneerd aangaf dat hij er klaar mee was dat zijn facturen niet werden betaald en dat het faillissement van de wanbetaler aangevraagd moest worden. Natuurlijk kan dat een effectief middel zijn om alsnog betaling af te dwingen, maar, nadat ik dieper op de kwestie
inging, werd het mij duidelijk dat deze ondernemer met de wanbetaler een zeer langdurige en eigenlijke goede relatie had gehad. Ik heb deze ondernemer vervolgens geadviseerd om tot rust te komen en met spoed een afspraak met de wanbetaler te maken, alvorens mij in te schakelen. Vervolgens is de kwestie tijdens dit overleg opgelost en werd er direct betaald. De pijn voor de wanbetaler bleek er te zijn in gelegen dat weliswaar was gereageerd op een klacht ter zake een levering, maar in diens optiek, gelet op de jarenlange relatie tussen partijen, niet snel genoeg. De kou was dus relatief snel uit de lucht. De ondernemer was zeer tevreden. Weliswaar leverde dit ons kantoor niets op, maar de (potentiële) klant des te meer en daar gaat het om. Het belang van de klant staat voor ons namelijk altijd voorop!

Kortom: SBM Advocaten is er ook in 2019 voor u!



Wet- en regelgeving is dynamisch en kan dus continu veranderen. Graag wijzen wij u er dan ook op dat onze columns mogelijk niet meer aansluiten op de huidige wet- en regelgeving en dus verouderd kunnen zijn. Heeft u vragen of een probleem waarvoor u rechtsbijstand wenst, neemt u dan gerust contact met ons op.

vragen? bel gerust 030-6353432

Wij plaatsen functionele cookies om de website naar behoren te laten functioneren en voor het anoniem analyseren van bezoekgegevens.