SBM Advocaten vergroot haar dienstverlening

beheer

De schoolvakanties zijn voorbij en eigenlijk is bijna iedereen de vakantieperiode al weer vergeten en aan het ‘rennen en vliegen’. De wereld draait letterlijk en figuurlijk 24 uur per dag. SBM Advocaten speelt op dat laatste zo goed mogelijk in.

Omdat we in een 24-uurs economie leven hadden we om die reden onze telefonische bereikbaarheid al uitgebreid. We gaan daar nog verder in. Vanaf 1 september 2015 is ons kantoor voor nieuwe zaken en in geval van spoed - doordeweeks tussen 19:00-21:30 uur en zaterdag tussen 14:00-16:00 uur -  ook buiten kantoortijd (mobiel) bereikbaar op 06-39 66 09 66. Een advocaat zal u dan te woord staan. Is de lijn bezet, spreekt u dan uw naam en telefoonnummer in en u wordt teruggebeld. In geval van spoed in een bestaand dossier zult u, mocht de advocaat die u telefonisch spreekt het dossier niet in behandeling hebben, zo snel mogelijk met de behandeld advocaat in contact worden gesteld. Daarnaast starten we per 1 oktober 2015, zowel voor particulieren als bedrijven, met een gratis inloopspreekuur - feitelijk zijn het zelfs 2 uren - en wel, uitgezonderd (Christelijke) feestdagen, op maandag van 16.30-18.30 uur.

Eventueel kunnen besprekingen in voorkomende gevallen, bijvoorbeeld in geval van spoed, uiteraard ook buiten kantoortijd gehouden worden. We houden ons servicelevel voor u uiteraard zo hoog mogelijk. Daarbij vragen we, ook om onze eigen balans tussen werk en privé in acht te blijven houden, echter wel uw begrip voor het feit dat niet iedere bespreking buiten kantoortijd gevoerd kan worden.

Door de hiervoor genoemde vergroting van onze telefonische bereikbaarheid en het gratis inloopspreekuur, gaan wij ervan uit u nader van dienst te kunnen zijn.

Kwaliteit en snelheid van handelen staan bij ons hoog in het vaandel. Een spoedbeslaglegging, een spoed kort geding (binnen 24 uur) en een snel en goed opgestarte incassoprocedure zijn daarvan zomaar enkele voorbeelden. Echter, wij zijn ook in staat om op korte termijn een afspraak met u te plannen en ook andere kwesties op korte termijn voor u op te pakken. Dit komt door ons interne beleid dat iedere advocaat momenten in zijn agenda reserveert en blokkeert voor onverwachte zaken. Er is namelijk niets zo veranderlijk als de agenda van een advocaat. Aan het begin van de dag heb je een ‘to do list’ en bij binnenkomst op kantoor is deze veelal binnen 30 minuten achterhaald doordat er tal van andere zaken bij en tussendoor zijn gekomen. Dan is het wel van belang en zaak dat deze ‘to do list’ toch wordt afgewerkt en daarmee het servicelevel hoog wordt gehouden. Vandaar deze reserveringen in de agenda’s van onze advocaat.

Ik merk overigens dat er bij veel mensen soms nog steeds een bepaalde drempel bestaat om een advocaat te benaderen. Een advocaat is echter niet meer of minder dan een dienstverlener, net als bijvoorbeeld een verzekeringsagent of een onderhoudsgarage voor auto’s. Ons kantoor is, veel van onze vaste zakelijke en particuliere cliënten weten dat gelukkig, laagdrempelig. Bij ons staat de cliënt voorop en is iedere cliënt even belangrijk. No nonsense en keihard werken en gaan voor de belangen van onze cliënten. Dat is wat telt! En dat ook nog eens tegen scherpe tarieven.

Loopt u onverhoopt tegen een juridische kwestie aan, schroomt u dan niet om ons kantoor vrijblijvend te benaderen. Wij zijn u graag van dienst.